Товар добавлен в корзину!

Корзина пуста

Гарантії

Магазин мебели » Гарантії

 

ВСІ ТОВАРИ СУПРОВОДЖУЮТЬСЯ ОФІЦІЙНОЮ ГАРАНТІЄЮ ВИРОБНИКА

На всі товари, які реалізуються в нашому магазині, надається гарантія залежно від сервісної політики виробника. Доказом гарантійних зобов'язань є гарантійний талон. При отриманні меблів покупець повинен перевірити шибки та дзеркала на предмет цілісності, сколів, подряпин, цілісність упаковки. У разі порушення упаковки – перевірити кількість та комплектність вкладення.

  • гарантійне обслуговування здійснюється тільки за умови пред'явлення товарного чека і за дотримання споживачем умов експлуатації та зберігання меблів.
  • гарантія не дійсна у разі механічних пошкоджень з вини замовника, а також у разі зміни конструкції, перевантаження або використання не за призначенням придбаних меблів.
  • перевірка цілісності скла та дзеркал проводиться у присутності споживача при доставці меблів. Комплектність виробу визначається описом виробу або посібником з експлуатації.

 

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ

Покупець має право обміняти або повернути придбаний товар (меблі) на аналогічний, якщо товар не підходить за формою, кольором чи розміром, а також з інших причин не може бути використаний за призначенням.

Покупець має право обмін (повернення) товару протягом чотирнадцяти днів, крім дня купівлі.

Обмін товару (меблів) або повернення вартості провадиться, якщо він не використовувався, не був у складанні (монтажі) і якщо збережено його товарний вигляд, цілісність упаковки, а також товарний чек, виданий покупцеві разом з товаром.

Розрахунок з покупцем проводиться з вартості на даний момент його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються в повному розмірі за умови доставки даного товару на склад продавця та перевірки цілісності комплектності товару, що повертається. У разі неможливості повернути гроші в день повернення товару-гроші повертаються за домовленістю сторін, але не пізніше семи днів.

Вам буде відмовлено у заміні товару на новий (поверненні грошей) якщо:

  • з моменту купівлі товару, що підлягає обміну чи поверненню, минуло понад 14 днів;
  • підлягає поверненню товар перестав бути новим, тобто. був у збиранні (монтажі);
  • під час перевірки якості продукту виявлено ознаки стороннього втручання (складання, спроба монтажу, відсутність оригінальної упаковки).

 

Ці умови не обмежують законних прав споживача, наданих йому чинним законодавством України.

Магазин здійснює свою діяльність відповідно до чинного законодавства України, зокрема, Закону України «Про захист прав споживачів» у редакції від 15 грудня 1993 року № 3682-XII з наступними змінами та доповненнями та Правилами продажу товарів на замовлення та вдома у покупців ( Затверджено наказом Міністерства зовнішніх економічних зв'язків та торгівлі України від 29.03.99 р. №199).